субота, 12 жовтня 2013 р.

Модуль 4-5

Модуль 4
В процесі роботи над модулем 4 я зрозуміла як в процесі особистісно орієнтованого навчання можна спланувати оцінювання учнів на початку роботи над проектом (оцінювання навчальних потреб учнів), в процесі роботи над проектом (у тому числі робота в малих групах і самостійна пошукова діяльність), оцінювання учнівських робіт по завершенню роботи з теми.
Модуль 5
Сьогодні я дізналася як можу використовувати Інтернет-ресурси з метою підтримки свого викладання музичного мистецтва в школі для надання корисної допомоги учням у навчанні, а саме: створення відповідних тестів різних рівней (з диференціойваними запитаннями для учнів) до пройденої або наступної теми семестру, які я можу розіслати на електоронну адресу або розмістити на своїй строрінці вікі, в блозі та таким чином перевірити рівень знань учнів з теми або рівень зацікавленості лдітей до теми.
Завдяки використанню Інтернет-ресурсів в процесі навчання я зможу виховувати почуття відповідальності дітей у процесі навчання та контролювати і допомагати відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів як на уроках, так і в позаурочний час.

Немає коментарів:

Дописати коментар